• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Styl boho-chic: Wolność w modzie

W szerokim zakresie rozumiana reklama trafia do konkretnej grupy odbiorców. A poniekąd ma za zadanie trafić do konkretnej grupy. Wskutek tego, należy wcześniej przewidzieć kto lub ma być odbiorcą. Zakres tej grupy, oznaczony wiek i upodobania. Na tym przystaje oprzeć kreowanie całej reklamy. Naturalnie, można również potraktować reklamę uniwersalnie i przyjąć, ze odbiorca jest pospolitym człowiekiem, który ma zapotrzebowanie na dany artykuł. Wówczas trzeba zrobić taką kampanię reklamową, by każdy mógł odkryć w niej coś dla siebie i dostać gadżety reklamowe Warszawa. Odbiorca to figura od której zależy uznanie całej akcji promocyjnej. Jeżeli nie przyjmie towaru, to cała kampania okaże się nietrafiona. Wobec tego też tak istotne jest dobre nastawienie do konsumenta, inaczej też określenie grupy społecznej z jakiej pochodzi. Jeżeli artykuł jest kierowany do nastolatków, to wiadomo, że reklama musi być zrobiona tak, by oczywiście nastolatki zwróciły uwagę, ze jest to coś dla nich. Jeśli kierowane jest do kobiet, to, żeby kobiety się tym zainteresowały. Jednakże, jeżeli artykuł ma być wielofunkcyjny, to podejście do reklamy musi być także nadzwyczaj szerokie.

1. Otwórz link

2. Zobacz szczegóły

Moda retro: Powrót do lat 90.

Categories: Moda

Comments are closed.